2017. 11. 21.
Az egészség árucikk?

Manapság – amikor szinte minden megvehető pénzért – hajlamosak vagyunk önmagunkat is becsapni, hogy az egészség csak pénzkérdés. Megvehető? A reklámok ezt sugallják. Csakhogy a reklámok célja az, hogy pénzt költsön. Nem, nem az, hogy egészséges legyen vagy egészséges maradjon, hanem, hogy megvegye azt a terméket, amit az „árus” árul. Persze azt fogják ráírni, vagy körmönfontan a tudatalattijába csepegtetni, hogy ez az, ami minden gondját megoldja. Ön is ezt szeretné hallani. Egyszerűen ezt szeretné. Szeretné, hogy valaki, valamivel, valahogyan oldja már meg! Természetes igény, csak az egészséggel ez így nem működik. Ez becsapás! Emiatt az egészségügyi szolgáltatást reklámozni – még ha orvosként ebből élek is - számomra elég visszatetsző.
Egészséget adni nem tudunk, csak segíthetünk, hogy…